2013. február 17., vasárnap

ÖQltúra FEBRUÁR

CSENDESNAP

Február 13-án csendesnapot tartottunk. Kunszabó Zoltán diakónussal és Patton Márk baptista lelkésszel Horváth Bálint készített interjút, melyet meghallgathattok az ÖQrádió adásában .


A gimnazisták az Ez az a nap! szervezőivel találkoztak. Honlapjukat itt tekinthetitek meg.

A TOVÁBBTANULÁS ELÉ...

Parainesis, azaz intelem ifjabb diáktársaimhoz
A tanulás tényleg nagyon fontos, azzal viszont fordított arányosságban van a szabadidő! Mindenki féltve őrzött kincse az évek során minimálisra redukálódik. 7-8 órák mellett, kidolgozandó prezentációktól és feladatoktól elhavazva, s a dolgozatok kereszttüzében ne is álmodjatok arról, hogy élsportolók vagy lvl 80-as Paladinok lesztek rövid idő leforgása alatt.
Bővebben


Van (- e) élet az ÖKU után?
A gimis évek elején nem foglalkoztam a továbbtanulás kérdésével, voltak ötleteim, de még távolinak tűnt a befejezés. Tizenegyedikben a faktválasztás és az előrehozott érettségi voltak az első tudatos pillanatok a döntéssel kapcsolatban. De még ekkor is csak tapogatóztam, kerestem az utamat; kerestem a kertészetben, a rendezvényszervezésben, és még sok minden másban, de éreztem, hogy valami nincs rendben… Valamiért nem tudtam magam elképzelni szalmakalapban kapáló kertésznek, nem volt teljes a kép.
Bővebben
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése